لوازم یدکی کوپا

لوازم یدکی ریگان کوپا - لوازم یدکی کوپا

تهیه و توزیع انواع قطعات و لوازم یدکی ریگان کوپا

فروش لوازم یدکی کوپا

لوازم یدکی کوپا (لوازم یدکی ریگان کوپا) : در سال ۲۰۰۳ در ایالت  Zhejiang و شهر Yongkang  مرکز اصلی هولدینگ زوتی شکل گرفت.

این خودروسازی از شروع کار خود تلاش را بر روی خرید حق امتیاز استفاده از تکنولوژی‌ های جدید خودروسازی متمرکز کرد تا هرچه زودتر کیفیت محصولات خود را به دیگر رقبای چینی خود برساند.

از این رو در سال ۲۰۰۵ مالکان کمپانی زوتی تصمیم به خرید امتیاز امکانات و دانش فنی خودرو Daihatsu Terios از کشور تایوان کردند.

درباره شرکت ریگان خودرو

شرکت ریگان خودرو در سال ۱۳۸۶ به شماره ۳۰۲۶۰۰ در تهران به ثبت رسیده است.

موضوع اصلی شرکت، فعالیت در زمینه‏ های طراحی و توسعه، ساخت و تولید و مونتاژ، خرید و فروش و توزیع، صادرات و واردات و بازرگانی وسایل نقلیه و قطعات و اجزاء مربوطه می باشد.

در سال ۱۳۹۲ پس از یک دوره وقفه در فعالیتهای شرکت بدلیل شرایط حاکم بر صنعت خودرو بویژه صنایع خودرو سازی کرمان و همچنین گسترش همکاری شرکتهای گروه صنایع خودرو سازی کرمان با شرکتهای معتبر خودروسازی چین، با تعریف ماموریت جدید شرکت ریگان خودرو از سوی صنایع خودرو سازی کرمان بمنظور تأمین موتور و گیربکس خودروهای تولیدی شرکت کرمان موتور با برند JAC، مذاکرات با شرکت DAE بعنوان بزرگترین تولید کننده موتور و گیربکس میتسوبیشی در چین را آغاز نموده که در همین راستا در ابتدای سال ۱۳۹۴ موفق شدیم با مشارکت شرکت مذکور و ایجاد تغییرات در مدیریت شرکت ریگان خودرو (لوازم یدکی کوپا – ریگان کوپا) با همکاری فنی و سرمایه گذاری مشترک، برای تولید موتور و گیربکس با دانش فنی میتسوبیشی فعالیت خودر را در این زمینه آغاز نماییم.

مضافاً اینکه در زمینه تولید گیربکس اتوماتیک نیز درصدد راه‏اندازی خطوط تولید یک مدل از محصولات ZF می باشد.

همچنین در زمینه ساخت خودروهای سواری در کلاسهای مختلف، شرکت ریگان خودرو با چند خودروساز آسیایی و اروپایی مذاکره نموده است که در همین راستا با اتمام مطالعات فازی، طرح نهایی شامل برنامه‏ریزی ۲ ساله تا تولید اولین محصول خودرویی را به سرانجام رسانده است و قصد دارد جایگاه برتر کیفی در این حوزه از صنعت را اکتساب نماید.

فروش قطعات یدکی کوپا در فروشگاه اتو چین یدک

با توجه خدمات پس از فروش ضعیف شرکت های واردکننده این خودرو ، مجموعه ما طی مذاکراتی که با شرکای تجاری خود در خارج از ایران انجام داد توانست بخش عمده ای از نیاز صاحبان خودرو های کوپا به لوازم یدکی کوپا را تامین نماید.

مفتخریم اعلام کنیم که از این پس میتوانید بسیاری از قطعات و لوازم یدکی ریگان کوپا در تمامی تیپ ها و مدل های موجود آن را از فروشگاه اتو چین یدک تهیه نمایید.

قطعات و لوازم ریگان کوپا (لوازم استوک ریگان کوپا) در انبار های ما در گروه های قطعات موتوری کوپا ، قطعات بدنه کوپا ، قطعات جلوبندی کوپا ، قطعات گیربکس و قطعات داخل کابین (اتاق کوپا) تقسیم بندی میشود.

در صورت نیاز به هر قطعه ای از قطعات ریگان کوپا در هر تیپ و مدل (اکسکلوسیو ، رویال و فلگشیپ) با ما تماس بگیرید تا کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن قطعات مورد نیازتان را برایتان ارسال نمایند.

نمایندگی لوازم یدکی کوپا - ریگان خودرو
blank
تهیه و فروش لوازم یدکی ریگان کوپا

جهت تهیه لوازم یدکی کوپا (اکسکلوسیو ، رویال و فلگشیپ) با ما تماس بگیرید.

فروش لوازم یدکی ریگان کوپا

تقریبا در اواسط دهه ۹۰ شمسی بود که زوتی با همکاری سایپا، به بازار کشورمان قدم گذاشت و مدل Z300 را به صورت وارداتی و آریو را به صورت مونتاژی در ایران عرضه کرد.

سپس در سال ۹۷، زوتی به سراغ ریگان خودرو رفت که هرچند از زیرمجموعه‌های کرمان خودروست اما تا قبل از این، فعالیتی در حوزه تولید یا عرضه خودرو نداشت.

محصولی که زوتی به ریگان داد، خودرویی با نام کوپاست که البته در بازار چین، با نام دیگری شناخته می‌شود. ماجرا از این قرار است که در چین، زوتی T600 دارای دو مدل مختلف است که به لحاظ ظاهری کاملا با یکدیر متفاوتند؛ یکی از آن‌ها T600 Sport نام دارد و دیگری T600 Coupe است که در ایران با نام کوپا عرضه و حتی لوگوی کوپا روی آن حک شده و هیچ نشانه‌ای از نام و نشان زوتی در آن نمی‌بینید.

کوپا که طراحی‌اش را از مدل‌های آلمان الگوبرداری کرده، در خطوط تولید خودروسازی راین مونتاژ می‌شود اما ریگان، نمایندگی‌های خدماتی‌اش را در شهر خودرو قرار داده است.

کوپا در سه تیپ «اکسکلوسیو» به‌عنوان ارزان‌ترین تیپ، «رویال» به‌عنوان نیمه‌فول و «فلگشیپ» به‌عنوان فول فروخته شده؛ تیپ رویال با داشتن ویژگی‌هایی همچون سنسور باران، اتولایت، ایربگ پرده‌ای، سنسور باران، پانوراما، آینه تاشو برقی، صندلی برقی جلو از تیپ اکسکلوسیو برتری دارد.

تیپ فلگشیپ نیز با داشتن تجهیزات گران‌تری مثل سنسورهای باد و نقطه کور و تغییرلاین، دوربین ۳۶۰، صفحه کیلومتر دیجیتالی، گرمکن صندلی، صندوق هوشمند و … یک سرو گردن بالاتر از تیپ رویال است.

فروش لوازم ریگان کوپا

تهیه قطعات یدکی کوپا

در یک جمع‌بندی کلی، ظاهر کوپا T210 را می‌توان موزون و زیبا توصیف کرد.

تمامی اجزای ظاهری این خودرو از نمای جلو تا نمای عقب با یکدیگر هماهنگ هستند و اثری از ناسازگاری میان قطعات ظاهری کوپا تی ۲۱۰ دیده نمی‌شود.

نمای جلوی خودرو با استفاده از چراغ‌های تهاجمی و جلو پنجره کرومی هیجان را به تصویر می‌کشد و نمای جانبی نیز با ارائه ظاهری مستحکم و مقتدر، این جلوه را تکمیل می‌کند.

در قسمت عقب خودرو نیز شاهد چراغ‌هایی جذاب به همراه سپری اسپرت هستیم که جذابیت قابل توجهی را برای این خودرو فراهم کرده‌اند.

این قطعات در کنار خروجی‌های اگزوز کرومی دوبل حس اسپرت بودن را به بیننده منتقل می‌کنند.

در مجموع باید گفت کوپا T210 بیش از آن‌که شبیه به یک خودرو چینی باشد، شباهت فوق‌العاده‌ای به محصولات روز اروپا دارد که این مسئله توانسته است برای خریداران ایرانی جذابیت بسیاری داشته باشد.

قطعات و لوازم یدکی کوپا

فروش قطعات یدکی ریگان کوپا

استفاده از پیشرانه‌های کم‌حجم توربوشارژر به رویه‌ای مرسوم میان خودروسازان جهان تبدیل شده است و کوپا T210 نیز از همین قانون پیروی می‌کند.

زیر کاپوت این خودرو یک موتور ۱٫۵ لیتری توربوشارژر با ۱۵۶ اسب‌بخار قدرت و ۲۱۰ نیوتن‌متر گشتاور قرار گرفته است و وظیفه انتقال قدرت به چرخ‌های جلو نیز بر عهده یک گیربکس شش سرعته اتوماتیک گذاشته شده‌است.

شتاب صفر تا صد این کراس‌اوور ۱۵۹۰ کیلوگرمی، حدود ۱۰٫۵ ثانیه برآورد می‌شود که تا حدودی راضی کننده خواهد بود.

مصرف سوخت ترکیبی آن نیز در محدوده ۸٫۵ لیتر قرار دارد و این کراس‌اوور متوسط چندان پراشتها به‌ نظر نمی‌رسد.

blank

نمایندگی قطعات و لوازم یدکی ریگان کوپا

نکات مثبت:

  • طراحی ظاهری جذاب، زیبا و اسپرت
  • کیفیت بالای متریال داخل کابین
  • طراحی داخلی اسپرت و مدرن
  • امکانات رفاهی و تجهیزات ایمنی خوب
  • شتاب، سرعت و عملکرد مناسب موتور (در قیاس با خودروهای چینی)

نکات منفی:

  • قیمت به ‌نسبت بالا
  • تک دیفرانسیل بودن
  • شعبه‌های خدمات پس از فروش کم در سطح کشور
  • افت قیمت زیاد در بازار دست دوم
  • ناهماهنگی بین گیربکس و موتور
قطعات کوپا - T210

جدول مشخصات فنی کوپا (ریگان کوپا)

نام خودروکوپا T210
کشور سازندهچین
سال (طراحی)2017
موتور4 سیلندر 16 سوپاپه
حجم موتور1500 سی سی
تنفس موتورتوربوشارژ
انتقال نیرودیفرانسیل جلو
حداکثر قدرت156 اسب بخار در 5100 دور در دقیقه
حداکثر گشتاور210 نیوتن متر در 2100 دور در دقیقه
جعبه دندهشش سرعته اتوماتیک
شتاب 0 تا 1009.2 ثانیه
حداکثر سرعت180 کیلومتر در ساعت
وزن1590 کیلوگرم
اندازه (میلیمتر)4654 طول - 1893 عرض - 1696 ارتفاع
فاصله بین دو محور2808 میلیمتر
مصرف سوخت داخل شهر- لیتر در هر صد کیلومتر
مصرف سوخت خارج از شهر- لیتر در هر صد کیلومتر
مصرف سوخت ترکیبی8.4 لیتر در هر صد کیلومتر
حجم باک60 لیتر
استاندارد آلایندگی-
میزان تولید CO2- گرم در هر کیلومتر
ترمز و پایداریچهار چرخ دیسکی، مجهز به ABS ، EBD ‌ و ترمز کمکی
کیسه هواراننده و سرنشین جانبی، جانبی و پرده‌ای
سیستم صوتیسیستم صوتی مجهز به نمایشگر و هشت بلندگو
دیگر تجهیزاتفرمان برقی مجهز به دکمه‌های کنترلی - تریم چرمی کابین و فرمان - چراغ خوش‌آمدگویی - چراغ بدرقه - نورپردازی داخلی - دی لایت - اتولایت - اتوهلد - سیستم ورود و استارت بدون کلید - سیستم تهویه اتومات دوگانه با دریچه تهویه برای سرنشینان عقب - گرمکن صندلی‌های جلو

Call Now Buttonتماس با مسئول فروش