لوازم یدکی ام وی ام در تهران

خرید و تهیه قطعات و لوازم یدکی ام وی ام در تهران

لوازم یدکی ام وی ام در تهران: شرکت صنایع خودروسازی مدیران، که با نام مدیران خودرو نیز شناخته می‌شود، یک شرکت مونتاژ خودروی ایرانی است، که از سال ۱۳۸۱ فعالیت خود را در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید در شهر بم آغاز کرد.

این شرکت، مونتاژ کنندهٔ برخی از محصولات شرکت چینی چری اتومبیل می‌باشد که در دو گروه MVM و CHERY در بازار ایران عرضه می‌گردد.

 

محصولات شرکت چری با نام ام وی ام MVM در ایران

شرکت چری در سال ۱۹۹۷ در چین تاسیس گردید و محصولات چری از سال ۲۰۰۶ توسط شرکت مدیران خودرو  وارد ایران شد. محصولاتی مانند ام‌ وی‌ ام ۱۱۰، ۵۵۰ ، ۵۳۰ ، x33  نمونه‌هایی از محصولات اولیه تولیدی در شرکت مدیران خودرو هستند.
اکنون مدل‌های ام‌ وی‌ ام ۳۱۵ هاچ‌بک و ام‌ وی‌ ام ۱۱۰ نیو فیس و ام‌ وی‌ ام X33 اسپرت در کنار خودروهای نسل‌ جدیدتری مانند چری تیگو ۳X (ایکس۲۲)، تیگو ۵X (ایکس۵۵)، تیگو ۵ ، چری تیگو ۷ ، آریزو ۵ ، چری آریزو ۶ و تیگو ۸ نیز به سبد محصولات مونتاژی این شرکت در ایران افزوده شده است.

برای خرید لوازم یدکی ام وی ام در تهران با شماره های اتو چین یدک در تماس باشید.

 

لوازم یدکی ام وی ام

خودرو ام وی ام جزو خودرو های مدرن و شیک محسوب می شود که ظاهر زیبای آن مطابق سلیقه هر ایرانی است و می توان گفت دلیل محبوبیت خودرو MVM در درجه اول شکل ظاهری زیبای آن و در درجه دوم کیفیت ساخت و کارایی عالی آن است که باعث شده همه آن را دوست داشته باشند.

از آنجایی که تعداد  لوازم یدکی ام وی ام بسیار گسترده تر از هر ماشین دیگری است اما جای نگرانی نیست چرا که شما در فروشگاه لوازم یدکی ام وی ام که متعلق به شرکت ماشین نو می باشد هر نوع قطعه ای را که مورد نیازتان است، خواهید یافت.صاحبان ماشین ام وی ام به دلیل تجربه داشتن یک گیربکس نرم، ضریب دنده های عالی توانسته اند معنای واقعی رانندگی را بچشند. گیربکس ۵ سرعته ام وی ام که دارای یک دنده به سمت عقب می باشد

توانایی این را دارد که با کمک منطق فازی که به آن مجهز است به طور خودکار دنده را تعویض کرده سپس فشار گردش روغن و عبور روغن از خنک کننده را به طور دقیق کنترل کند تا تجربه یک رانندگی لذت بخش را به شما هدیه دهد.خودرو ام وی ام مقام اول را در آزمایش C-NCAP دریافت کرده است همچنین از دیگر نقاط قوت آن می توان به سیستم تعلیق فوق پیشرفته و ساختار شاسی آن اشاره نمود. این ماشین نسبت به هم رده های خود بی شک بهترین است چرا که نسبت به حجم و اندازه اش، این خودرو دارای موتوری با حجم ۲ لیتر و قدرت ۱۳۹ اسب بخار است!

این خودرو باکلاس و لاکچری دارای فضای داخلی بسیار شیک و مدرن است که از فضایی باز و جادار تشکیل شده و همچنین صندلی های آن طوری ساخته شده که مناسب برای ساعت ها سفر طولانی است بدون اینکه سرنشینان آن احساس خستگی کنند.

 

 

 

 ام وی ام ایکس ۳۳

از آپشن های خودرو ام وی ام ایکس ۳۳ می توان به مواردی چون داشتن سانتروف، شیشه و آینه های برقی، رینگ های آلومینیومی ۱۶ اینچی، تهویه مطبوع، تودوزی چرم صندلی ها، کروز کنترل ترمز ضد قفل و دو عدد کیسه هوا اشاره کرد. این امکانات در نسخه جدید خودرو MVM X33 وجود دارد.

ام وی ام X33 چینی با موتوری ۶/۱ لیتری و دارای قدرت ۱۲۵ اسب بخار در ۶۱۵۰ دور در دقیقه و همچنین قدرت حداکثری گشتاور ۱۶۰ نیوتن متر از ۳۹۰۰ دور بر دقیقه تشکیل شده ناگفته نماند که خودرو های چینی معمولا دارای لوازم یدکی گسترده ای هستند که در هر کشوری جز چین کمی دشوار یافت می شود .

 

ام وی ام ۳۱۵

این خودرو جزو خودرو های قدیمیه کشور چین محسوب می شود که با نام خودرو چری فالوین ۲ آن را می شناسند و در سال ۲۰۰۹ به خط تولید چری افزوده شد و در سال ۱۳۹۱ وارد بازار ایران شد که آن را با نام خودرو ام وی ام ۳۱۵ می شناسند. در ابتدای تولید این محصول در چین به دو مدل هاچ بک و سدان لیفت بک ساخته میشد اما این اواخر تولید سدان لیفت بک آن متوقف شده و تنها مدل هاچ بک تولید و عرضه می گردد.

 

ام وی ام ۱۱۰

خودرو ام وی ام ۱۱۰ به دلیل داشتن ابعاد بسیار کوچک بیشتر به سلایق بانوان نزدیک است و معمولا بانوان هستند که میل به خرید این خودرو را دارند. ابعاد کوچک این خودرو مناسب برای شهر های شلوغ و پر تردد است که هنگام ترافیک یا پارک کردن، این خودرو بسیار آسان تر از خودرو های دیگر عمل می کند، بنابراین اگر در شهر شلوغی مانند تهران زندگی می کنید و به دنبال یک ماشین متوسط هستید که بتوان در ترافیک راحت تر با آن تردد کرد ما به شما خودررو ام وی ام ۱۱۰ را پیشنهاد می کنیم.

این خودرو در کشور چین با نام چری QQ شناخته شده و بیش از ۱۰ سال است که وارد بازار ایران شده است. خودرو MVM 110 کپی شده خودرو دوو ماتیز است که به تازگی نسخه جدید این ماشین با نام ام وی ام ۱۱۰S  تولید و عرضه شده است.

از بابت لوازم یدکی ام وی ام ۱۱۰  می توان گفت قطعات آن از کیفیت مناسبی برخوردار است اما خیلی مدرن نمی باشند اما در کل می توان برای رفت و آمد در شهر های شلوغ و پر تردد روی آن حساب کرد اما خیلی مناسب رفت و آمد های بین شهری نمی باشد.

 

لوازم یدکی ام وی ام در تهران

تمامی شهر های ایران و به ویژه شهر تهران که جمعیتی بیشتر از ۹ میلیون نفر دارد، خریداران زیادی از ماشین ام وی ام را به خود اختصاص داده و به طبع تعدد خودروهای ام وی ام ، تقاضا برای خرید قطعات یدکی ام وی ام در تهران نیز بسیار است.

از این رو اتو چین یدک با افتخار ارائه کننده خدمت و لوازم یدکی ام وی ام در تهران می‌باشد. برای خرید لوازم یدکی اصلی و با کیفیت ام وی ام و همچنین قطعه خودروی ام وی ام با اتو چین یدک در تماس باشید.

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *