لوازم یدکی جیلی در مشهد

فروش قطعات و لوازم یدکی جیلی در مشهد

لوازم یدکی جیلی در مشهد: شهر مشهد  که از پر جمعیت ترین شهرهای ایران است و  جمعیتی بیشتر از ۳ میلیون نفر دارد، خریداران زیادی از ماشین جیلی را به خود اختصاص داده و به طبع تعدد ماشین‌های جیلی، تقاضا برای خرید لوازم یدکی جیلی در مشهد نیز بسیار است.

جای تعحب ندارد که این روزها بیش از هر زمان دیگری در شهرهای ایران خودروهای چینی را مشاهده کنیم. به لطف خودروسازان داخلی و تولید ۲۰ ساله خودروهای دهه ۸۰ میلادی، مردم از این خودروها و سواری شان خسته شده اند. این در حالی است که خودروهای چینی ماه به ماه مدل های جدید خودروهایشان را عرضه می کنند.

هر کدام از این خودروها با طراحی های متفاوت و امکانات و چهره های قابل قبولشان روانه بازار می شوند.

یکی از برند هایی که در این سال ها به بازار خودروی ایران راه پیدا کرده است، جیلی است.

برندی با کیفیت که از چهار شرکت برتر خودروسازی در چین است.

 

از ورود خودروهای جیلی به بازار ایران چندین سال می گذرد و طبیعی است که پس از استفاده مداوم از این خودروها قطعه یا لوازم خودرو نیاز به تعمیر یا تعویض پیدا کند.تصادف یا علل دیگر ممکن است سبب شوند تا مجبور به تعویض قطعات خودرو داشته باشید.
اگر مالک خودروی جیلی هستید و به دنبال خرید لوازم یدکی در مشهد، با اتو چین یدک همراه باشید.

تا پایان این مقاله تلاش می‌کنیم نگاهی داشته باشیم به برخی از محصولات شرکت جیلی.

شرکت خودروسازی جیلی

یک شرکت خودروسازی چینی است که پس از بی‌وای‌دی، چری و گریت وال، چهارمین شرکت بزرگ خصوصی چین است. شرکت مالک جیلی، گروه هلدینگ جیلی است که ساخت خودرو را از سال ۱۹۸۶ در شهر تایژو استان چجیانگ آغاز کرد. در سال ۲۰۰۵، جیلی وارد فهرست بورس اوراق بهادار هنگ کنگ شد.

لوازم یدکی جیلی

برند جیلی جزو معروف ترین برند ها در ایران می باشد که به محبوبیت زیادی دست یافته است و همچنین توانسته نام خود را جهانی کند. برند Geely Auto در سال ۱۹۹۷ به طور رسمی در کشور چین شروع به راه اندازی خط تولید خود نمود. درست است که این برند نسبت به برند های دیگری که در این حوزه فعالیت دارند دارای قدمت زیادی نیست اما به دلیل تولیدات با کیفیت و مناسب خود توانسته نام خود را جهانی کند و تبدیل به یک رقیب سر سخت برای هم رده های خود شود.

از بابت لوازم یدکی جیلی نیز می توان گفت کیفیت های متفاوت زیادی در بازار وجود دارد که هر شخص بتواند نسبت به بودجه خود قطعه مورد نیاز خود را تهیه کند. بنابراین نگران قیمت لوازم یدکی جیلی شاسی بلند در ایران نباشید.

اولین شرکتی که ماشین های جیلی را روانه بازار ایران کرد شرکت آسان موتور بود که پس از وارد کردن برند هایی از جمله هیوندا و کیا حال به سراغ خودرو جیلی رفته است. مردم ایران به دنبال تنوع در ماشین ها هستند چون دیگر از تولید مدل هالی تکراری ۲۰ ساله در ایران خسته شده اند و همین یکی از دلایلی است که اخیرا همه گرایش به سمت خرید خودرو های چینی دارند.

 جیلی gc6

همانطور که می دانید چینی ها خودرو های خود را با ظاهری عالی تولید می کنند اما اینبار هدف از تولید خودرو جیلی gc6 ظاهری زیبا و جادار نبوده است. این خودرو ظاهری نسبتا مدرن دارد که مناسب هر سلیقه ای ساخته شده است اما نمی توان گفت ظاهرش مانند مدل های دیگر آن عالی است. خودرو gc6 در سال ۲۰۱۴ برای اولین بار تولید و روانه بازار روسیه شد. در واقع خودرو جیلی gc6 جایگزین خودرو قدیمی جیلی MK شده و بازار این خودرو را از کسل بودن در آورد و باعث ایجاد تغییر و تحول جدیدی شد.

این خودرو دارای پیشرانه ای کاملا روان و سریع است و فرد با کمی فشردن پدال گاز متوجه قدرت این ماشین می شود.

گفتنی است لوازم یدکی جیلی gc6 متشکل از چند کیفیت متفاوت است که همه با هر میزان بودجه ای که دارند بتوانند نیاز خود را از این بابت بر طرف کنند.

لوازم اصلی جیلی امگرند ۷

جیلی امگرند ۷ یکی از سدان های جیلی است که در سال ۲۰۰۹ میلادی به بازار عرضه شد. در ایران ، این خودرو طرفداران خود را دارد. بسیاری از آنها به خاطر کیفیت خوب سواری و اطمینان بالای آن ، از آن تعریف میکنند.

شرکت اتو چین یدک از همان ابتدای ورود جیلی در ایران توسط جیلران موتور ، به فکر تهیه قطعات و لوازم آن افتاد تا بتواند بخش بزرگی از نیاز های هموطنان را به قطعات جیلی امگرند ۷ تامین نماید. تمام تلاش مجموعه ما این است که قطعات شرکتی جیلی را با مناسب ترین قیمت به شما عزیزان عرضه نماییم و شما می توانید برای خرید قطعات یدکی جیلی با ما در تماس باشید.

لوازم یدکی جیلی RV7

جیلی RV7 را میتوان مدل هاچبک جیلی امگرند ۷ دانست که طراحی جوانپسدانه ترین نسبت به مدل سدان خود دارد. در بسیاری از موارد قطعات و لوازم یدکی جیلی RV7 مشابه جیلی امگرند ۷ میباشد. از این رو مشکلی از بابت تهیه قطعات برای جیلی امگرند RV7 به وجود نمی آید.

شرکت اتو چین یدک که یکی از با سابقه ترین واردکنندگان قطعات یدکی خودرو های چینی در بازار مشهد است ، به شما این اطمینان را میدهد که در هر شرایطی قطعات مورد نیاز خودروی شما را تامین خواهد نمود. تنها هدف ما کسب رضایت مشتری میباشد و شما می‌توانید برای خرید قطعات یدکی اصلی جیلی در مشهد و تمام شهرهای ایران با ما در تماس باشید.

 قطعات یدکی جیلی GC6

جیلی GC6 یکی دیگر از سدان های جیلی در ایران است که به نسبت سایر خودرو های این برند به تعداد کمتری وارد بازار خودرویی کشور شده است. در صورتی واردات آن به اندازه سایر خودرو های جیلی بود و تبلیغات خوبی روی آنها صورت میگرفت ، از بسیاری از خودرو های همرده ی خود جلو میزد و بازار را تحت سلطه خود قرار میداد.

شرکتاتو چین یدک با توجه به اینکه واردات این خودرو از خانواده جیلی محدود بوده اما باز هم تلاش های خود را جهت تهیه قطعات و لوازم جیلی GC6 ادامه میدهد. در صورتی که نیاز به قطعات و لوازم این خودرو نیاز داشتید با ما تماس حاصل فرمایید.

لوازم جیلی امگرند X7

جیلی X7 تنها شاسی بلند جیلی در ایران میباشد و تنها مدل های ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵ آن در بازار موجود است. این خودرو مانند سایر خودرو های جیلی از سواری بسیار مناسبی برخودار بوده و امکانات خوبی نیز برخوردار است. ایمنی بالا ، مصرف سوخت مناسب ، گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک از جمله ویژگی هایی هستند که سواری با این خودرو را لذت بخش میکند.

ما با سالها تجربه در زمینه در واردات قطعات و لوازم یدکی خودرو های چینی ، به شما اطمینان میدهد که برای تهیه قطعات و لوازم جیلی X7 شما را همراهی خواهد کرد. در صورتی که نیاز به هر قطعه ای برای جیلی X7 داشتید با اتو چین یدک در تماس باشید.

لوازم یدکی جیلی در مشهد

تمامی شهر های ایران و به ویژه شهر مشهد که جمعیتی بیشتر از ۳ میلیون نفر دارد، خریداران زیادی از ماشین جیلی را به خود اختصاص داده و به طبع تعدد خودروهای جیلی ، تقاضا برای خرید قطعات یدکی جیلی در مشهد نیز بسیار است.

از این رو فروشگاه اتو چین یدک با افتخار ارائه کننده خدمت و لوازم یدکی جیلی درمشهد می‌باشد.

 

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *