لوازم یدکی کوپا در تهران

فروش و عرضه قطعات و لوازم یدکی کوپا در تهران

لوازم یدکی کوپا در تهران:  شرکت سایپا کراس اوور نسبتا جدیدی را مونتاژ کرده است که با داشتن ۴ ستاره، یک خودروی ایمن چینی محسوب می شود. زوتی T600 در ایران توسط دو شرکت مختلف عرضه می شود.
در واقع این خودرو یک مدل مشابه دارد به نام کوپه زوتی T600 که یک خودروی شاسی بلند ۵ در است و فقط از لحاظ ظاهری و داخلی کابین تفاوت دارد و توسط شرکت ریگان خودرو با نام کوپا عرضه می شود.
پس در واقع دو خودرو شاسی بلند مشابه در کشور وجود دارد که یکی با نام زوتی T600 کوپه که توسط ریگان خودرو با نام کوپا عرضه می‌شود و دیگری با نام زوتی T600 که توسط سایپا وارد بازار خواهد شد.

محصول جدید سایپا به موتور توربو ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپ با حجم ۲ لیتر مجهز شده و دارای قدرت ۱۸۸ اسب بخاری با ۲۵۰ نیوتون‌متر گشتاور است. همچنین این خودرو دارای یک گیربکس شش سرعته اتوماتیک دوکلاچه است.

 

ار ورود خودروهای کوپا به بازار ایران چندین سال می گذرد و طبیعی ست که پس از چندین سال استفاده، خودرو به دلیل تصادف یا دلایل دیگر دچار نقص فنی شود.
اگر مالم خودروی کوپا هستید و خودرویتان دچار نقص فنی شده جای نگرانی وجود ندارد زیرا اتو چین یدک ارائه دهنده خدمات و لوازم یدکی کوپا در تهران می باشد.

طراحی داخلی و کابین

هرچند که طراحی و اولین عرضه‌ی زوتی T600، به سال ۲۰۱۳ باز می‌گردد، شاهد سبکی مدرن در کابین و ترکیب اجزای داشبورد هستیم. البته حجم زیادی از قطعات نقره‌ای رنگ در فضای داخلی خودرو، پلاستیک هستند، اما حس لوکس و کاربرپسند، فراهم می‌کنند. می‌توان ادعا کرد، طراحان زوتی، با کمترین هزینه، ترکیبی جذاب برای کابین T600، فراهم کرده‌اند در بسیاری از خودروهای چینی، دیده نمی‌شود.

بخش بالایی داشبورد، ساختاری یک‌تکه دارد که به زیبایی در محدوده‌ی پنل پشت فرمان، انحنا پیدا می‌کند. کمی پایین‌‌تر، قطعه‌ای نقره‌ای رنگ دیده می‌شود که به خوبی، خروجی‌های تهویه مبطبوع را پوشش می‌دهد. برای نمایشگر و کلیدهای وابسته به آن نیز، محدوده‌ی مشخصی با موادمشابه قسمت بالایی، استفاده شده است. از ترفندهای جالب زوتی برای القای حس یک محصول لوکس به سرنشینان T600، باید به انحنای بخش میانی در نزدیکی دسته دنده و استفاده از ادوات نقره‌ای رنگ ، اشاره کرد که با حالتی مثلثی در پایین، الگو گرفته از مدل‌های قدیمی لکسوس به‌نظر می‌رسد. علاوه بر این، در بخش‌هایی از فضای داخلی، مثل دستگیره‌ی در، کلیدهای گردان تهویه مطبوع و پنل‌های پشت فرمان هم، از فلز کروم استفاده شده است که حس خوبی به سرنشینان و راننده می‌دهد.

مواد به کارفته در داشبورد و تودری‌ها، عمدتا از پلاستیک سیاه و ارزان‌قیمت است که البته، چندان رضایت بخش نیست. این موضوع، در محدوده‌ی استراحتگاه بازو و نزدیکی دستگیره‌ی در، ارزش اقتصادی زوتی T600 را کاهش می‌دهد. امروزه، بسیاری از خودروهای چینی وارد شده به ایران، دارای فرمان چرم مصنوعی و کلیدهای فلزی هستند، اما این موضوع در زوتی T600 استاندارد دیده نمی‌شود و در این بخش هم، شاهد استفاده‌ی شرکت سازنده از پلاستیک خشک هستیم. این احتمال وجود دارد که فرمان چرم، به‌عنوان یک آپشن استاندارد یا انتخابی، در نسخه‌ی وارداتی وجود داشته باشد.

فرمان زوتی T600، ساختار استخوانی و نسبتا مناسبی برای راننده فراهم می‌کند. از مواد ضعیف در این قسمت که بگذریم، آرایش سیلندری و قاب فلزی مربوط به پنل‌های سرعت و دور موتور، حس خوبی به راننده می‌دهد که اسپرت و دارای جذابیت است. مدل‌های کامل‌تر و آپشنال زوتی T600، دارای نمایشگر مربوط به کامپیوتر سفری هستند که همراه‌با کلیدهای کروز کنترل و سیستم سرگرمی روی فرمان، شبیه به یک خودروی مدرن، جلوه می‌کند.

 

مزایا و معایب کوپا T210

مزایا

  • طراحی ظاهری جذاب، زیبا و اسپرت
  • کیفیت بالای متریال داخل کابین
  • طراحی داخلی اسپرت و مدرن
  • امکانات رفاهی و تجهیزات ایمنی خوب
  • شتاب، سرعت و عملکرد مناسب موتور (در قیاس با خودروهای چینی)

معایب

  • قیمت به‌ نسبت بالا
  • تک دیفرانسیل بودن
  • قطعات یدکی گران‌قیمت
  • شعبه‌های خدمات پس از فروش کم در سطح کشور
  • افت قیمت زیاد در بازار دست دوم
  • ناهماهنگی بین گیربکس و موتور

 

اتو چین یدک ارائه دهنده خدمات و لوازم یدکی کوپا در تهران و تمامی شهرهای ایران است. برای ارتباط با کارشناسان ما از طریق شماره اتو چین یدک با ما در تماس باشید.

لوازم یدکی کوپا در تهران

تمامی شهر های ایران و به ویژه شهر تهران که جمعیتی بیشتر از ۹ میلیون نفر دارد، خریداران زیادی از ماشین کوپا را به خود اختصاص داده و به طبع تعدد خودروهای کوپا ، تقاضا برای خرید قطعات یدکی کوپا در تهران نیز بسیار است.

از این رو فروشگاه اتو چین یدک با افتخار ارائه کننده خدمت و لوازم یدکی کوپا در تهران می‌باشد.

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *