لوازم یدکی کوپا در تبریز

فروش و عرضه قطعات و لوازم یدکی کوپا در تبریز

لوازم یدکی کوپا در تبریز:  شرکت سایپا کراس اوور نسبتا جدیدی را مونتاژ کرده است که با داشتن ۴ ستاره، یک خودروی ایمن چینی محسوب می شود. زوتی T600 در ایران توسط دو شرکت مختلف عرضه می شود.
در واقع این خودرو یک مدل مشابه دارد به نام کوپه زوتی T600 که یک خودروی شاسی بلند ۵ در است و فقط از لحاظ ظاهری و داخلی کابین تفاوت دارد و توسط شرکت ریگان خودرو با نام کوپا عرضه می شود.
پس در واقع دو خودرو شاسی بلند مشابه در کشور وجود دارد که یکی با نام زوتی T600 کوپه که توسط ریگان خودرو با نام کوپا عرضه می‌شود و دیگری با نام زوتی T600 که توسط سایپا وارد بازار خواهد شد.

محصول جدید سایپا به موتور توربو ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپ با حجم ۲ لیتر مجهز شده و دارای قدرت ۱۸۸ اسب بخاری با ۲۵۰ نیوتون‌متر گشتاور است. همچنین این خودرو دارای یک گیربکس شش سرعته اتوماتیک دوکلاچه است.

ار ورود خودروهای کوپا به بازار ایران چندین سال می گذرد و طبیعی ست که پس از چندین سال استفاده، خودرو به دلیل تصادف یا دلایل دیگر دچار نقص فنی شود.
اگر مالم خودروی کوپا هستید و خودرویتان دچار نقص فنی شده جای نگرانی وجود ندارد زیرا اتو چین یدک ارائه دهنده خدمات و لوازم یدکی کوپا در تبریز می باشد.

ایمنی و مشخصات فنی کوپا T210

کوپا T210 یک پیشرانه جمع و جور توربوشارژ ۱.۵ لیتری زیر درب کاپوت خود پنهان کرده است. بیشینه توان خروجی این موتور ۴ سیلندر به عدد ۱۵۶ اسب‌بخار می‌رسد و نهایت گشتاور حاصل هم معادل ۲۱۰ نیوتن‌متر است. یک جعبه دنده ۶سرعته اتوماتیک نیز پیشرانه کوپا T210  را برای ارسال نیرو به چرخ‌های جلو همراهی می‌کند.

شتاب صفر تا صد این کراس‌اوور ۱۶۶۱ کیلوگرمی حدود ۱۱ ثانیه بوده و حداکثر سرعت آن هم معادل ۱۸۰ کیلومتربرساعت است. میزان مصرف سوخت کوپا T210 در سیکل ترکیبی برابر ۸٫۶ لیتر در هر۱۰۰کیلومتر برآورد می‌شود.

نسخه فول‌آپشن کوپاT210 ضمن برخوداری از تجهیزات ایمنی نظیر ایربگ‌های جلو، جانبی و پرده‌ای، نمایانگر نقاط کور، هشدار خروج از خط و انواع سیستم‌های ترمز و پایداری شامل BS، EBD،ESP، TCS، BOS، EBA، EPB و HAC ، موفق به کسب ۵ ستاره ایمنی از موسسه استاندارد و امنیت چین شده و خودرویی ایمن محسوب می‌شود.

مزایا و معایب کوپا T210

مزایا

  • طراحی ظاهری جذاب، زیبا و اسپرت
  • کیفیت بالای متریال داخل کابین
  • طراحی داخلی اسپرت و مدرن
  • امکانات رفاهی و تجهیزات ایمنی خوب
  • شتاب، سرعت و عملکرد مناسب موتور (در قیاس با خودروهای چینی)

معایب

  • قیمت به‌ نسبت بالا
  • تک دیفرانسیل بودن
  • قطعات یدکی گران‌قیمت
  • شعبه‌های خدمات پس از فروش کم در سطح کشور
  • افت قیمت زیاد در بازار دست دوم
  • ناهماهنگی بین گیربکس و موتور

 

اتو چین یدک ارائه دهنده خدمات و لوازم یدکی کوپا در تبریز و تمامی شهرهای ایران است. برای ارتباط با کارشناسان ما از طریق شماره اتو چین یدک با ما در تماس باشید.

لوازم یدکی کوپا در تبریز

تمامی شهر های ایران و به ویژه شهر تبریز که جمعیتی بیشتر از ۱٫۵ میلیون نفر دارد، خریداران زیادی از ماشین کوپا را به خود اختصاص داده و به طبع تعدد خودروهای کوپا ، تقاضا برای خرید قطعات یدکی کوپا در تبریز نیز بسیار است.

از این رو فروشگاه اتو چین یدک با افتخار ارائه کننده خدمت و لوازم یدکی کوپا در تبریز می‌باشد.

 

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *